یکشنبه، بهمن ۲۳، ۱۳۹۰

نینا تابان نیز به جنبش برهنگی پیوست Nina Taban joined the nudity movement


تقدیم به غول خفته که بیدار شد و با جرات و شهامت و عزمی راسخ برای حقوق مسلم انسانی خود به میدان آمده، فریاد کرده، جنگیده و جان باخته و به پیش میرود! تقدیم به مدافعان بیداری این غول خفته، آزادیخواهان ،برابری طلبان حقوق انسانها! تقدیم به زنده دلانی که با مبارزه علیه مردگان از گور برخاسته جمهوری اسلامی یک دنیای بهتر را نوید می دهند!
به امید عقب زدن تابو ها و سرنگونی دیکتاتور ه...ا، تحجر ، سیاهی و جنگی که بر مردم حق طلب تحمیل شده و به امید دنیایی آزاد و برابر!
نینا تابان_ 5 فوریه 2012


حجاب زندان زن است آتش زنید حجاب را بشکنید زندان را ...
نینا تابان در حمایت از انقلاب آن لاین برهنه شد
صفحه حمایت از گلشیفته فراهانی از حرکت شجاعانه و تابو شکنانه نینا حمایت می کند و به او تبریک می گوید و این حرکت را ادامه مبارزه علیه تابوه...ای مذهبی سنت های پوسیده فرهنگ ضد زن و مردسالار و جمهوری اسلامی می داند و از تمام دوستان عزیز می خواهد از این حرکت حمایت و به آن بپیوندید و علیه حجاب و ...خفقان اعتراض کنند صفحه حمایت از گلشیفته فراهانی از حرکتهای مشابه حمایت و آن را انعکاس خواهد داد و از دوستان عزیز برای همکاری با صفحه دعوت بعمل می آورد ...
آدرس صفحه حمایت از گلشیفته فراهانی : https://www.facebook.com/support.golshifteh


Prison break prison hijab veil is a woman pushing a fire ...
Rising Nina was naked in support of the online revolution
Home of the brave and the taboo of Golshifteh Shknanh Nina supports and congratulateshim And this motion to continue the struggle against religious taboos against female andmale-dominated culture and Islamic tradition knows rotten. And after all it's going to joinand support this move and to protest against the dress code page support FarahaniVkhfqan support of similar movements, and it will reflect and invites friends to partnerwith


I woke up the sleeping giant, and with courage and determination for their inalienable rights of man come, he cried, fought and died and it goes! Advocates dedicated to awakening a sleeping giant, freedom, equality and human rights movement! I live with Delaney that arose from the grave against the promise of a better world!
Hoping to push back the taboo and overthrow dictators, fanaticism, and war on black people's right to seek and impose the hope of free and equal world.
Rising Nina-February 5, 2012





هیچ نظری موجود نیست: