یکشنبه، بهمن ۲۳، ۱۳۹۰

برای حمایت از حمزه کاشغری و آزادی بیان به صفحه حمزه کاشغری را آزاد کنید بپیوندید



به صفحه حمزه کاشغری را آزاد کنید بپیوندید لطفا کلیک کنید 
https://www.facebook.com/freehamzakashgar


‎به این صفحه بپیوندید آن را جهانی کنید و از آزادی بیان و جان این جوان دفاع کنید پیامها حمایتها نظرات و نفرت خود از این اقدام را به زبانهای مختلف در این صفه بگزارید و آن را به دیگران نیز بشناسانید .
(حمزه کاشغری) خبرنگار اهل جده عربستان سعودی، در مالزی بازداشت و قرار است تحویل به عربستان داده شود، او را محکوم به اعدام به اتهام اهانت به پيامبر اسلام کرده اند.
حمزه کاشغری ، خبرنگار اهل جده عربستان سعودی که شب تولد محمد(پیامبر اسلام) این جمله رو خطاب به او توییت کرد (در تویتر): در روز تولدت هر جا که نگاه میکنم شما رو میبینم، بعضی وقت ها عاشق شخصیت شما هستم و گاهی هم از شما نفرت دارم، در هر صورت من برای ...شما دعا نخواهم کرد.u.
حمزه بلافاصله بعد از این تویت تهدید به مرگ شد و مجبور به فرار به مالزی شد. وی در مالزی دستگیر شده و امروز تحویل مقامات سعودی خواهد شد. وی به طور قطع اعدام خواهد شد.
توییت دوم حمزه: هیچ زن سعودی به جهنم نخواهد رفت چون که محال است کسی جهنم را برای بار دوم تجربه کند.
توییت آخر حمزه خطاب به محمد: در روز تولد شما در مقابل شما به سجده نخواهم افتاد، بلکه ترجیح میدم مثل دو انسان برابر دست شما را بفشارم و به شما خواهم خندید همانطور که شما به من میخندید. من با شما مثل یک دوست برابر صحبت خواهم کرد و نه بیش از این.
هم میهنان عزیز برای حمایت از این جوان آزادی بیان و نشان دادن آزادی خواهی ایرانی ها به این صفحه بپیوندید

به صفحه حمزه کاشغری را آزاد کنید بپیوندید لطفا کلیک کنید https://www.facebook.com/freehamzakashgar



هیچ نظری موجود نیست: